ponedjeljak, 12. travnja 2010.

Dani stripa - Osijek 2010


Ulaz u Kazamat

PATAK - 23 years after - Ivica Puljak, Vlatko Brozović, Dušan Mirković, Dubravko Mataković, Milan Tomas

Nisam ulazio dok ovo nije postavljeno

Bolja prošlost - SALON...

...i PATAK

Dobra izložba

Svečano otvaranje

Tomas presentira STRIPOS


Video

Dani stripa Osijek 2010 from Kresimir Zimonic on Vimeo.



STRIPFORUM - ciljevi

Slika za uspomenu - Željko Gašić (glavni organizator Dana stripa), Krešimir Zimonić, Zdravko Zupan i Veljko Krulčić (glavni krivac za ovu fotku)

Ravni stol, tema - "Budućnost stripa". Voditelji (uglavnom izdavaći stripova) morali su se suočiti sa sadašnjošću - mali tiraži, visoke cijene i odsutnost kreativnosti. O autorima ili ulaganjima u domaću produkciju - niti slovca. Izgleda da budućnost zasad ne nudi stvaranje NOVIH domaćih stripova nego preštampavanje starih i inozemnih. Nisam htio ništa govorit, al palo mi na pamet kako je na projekcijama nedavnog Festivala hrvatskog animiranog filma bilo više ljudi nego što su tiraži (uglavnom inozemnih) strip izdanja. Stripove ćemo ponovno raditi kada propadnu animirani film, internet i televizija ...:)

Puljak, Kordej i Kerac - kad već nema ženskih, idemo nešto popit



O priprema i programu više OVDJE
...puno fotki i teksta na blogu Nenada Barinića - OVDJE
...a Mega izvještaj OVDJE

Nakon višegodišnjeg vrtoglavog srozavanja zagrebačkog Crtani romani šou –a (promašeni natječaji, loše izložbe, krađa originala, veličanje anonimnih tušera Zagora, slike na Internetu znojavih zagrljenih muškaraca koji cuclaju flaše piva…) te turističkih razglednica iz Makarske (uvijek isti dosadnjikavi crtači koji u kafićima crtaju posvete jedan drugom), Dani stripa u Osijeku napokon su jedna manifestacija posvećena stripu koja budi nadu.

Broj komentara: 11:

Pajo Pakšu kaže...

bilo dobro.
skoro.
još da je bilo mlade janjetine i mladog luka te koji bocun dobrog vina i to još besple.
a što mogu kad sam nabiguzica

mikke musse kaže...

Dobro si zapazio neke stvari. mene više smeta popularizacija talijanskih stripova nasuprot domaćih, osjećam se kao u Istri:-). Organizacija je bila super, društvo je bilo ok, snimio sam te na zidinama dok si šetao dok se ne postavi tabla..... a mi smo za to vrijeme trusili travaricu iz samostana sa Korčule za zagrijavanje. Srećom pa je Pajo Pakšu taj tren bio pod nadzorom odraslih. Volio bih da ovo zaživi jer sam i ja pomalo nostalgičar, pa punom parom podržavam Željka, Zdravka, Milana, Sašu, iIvana i druge. Nenad Barinić - Mikke Musse

Unknown kaže...

Ovim putem zahvaljujem Vam još jednom na interviewu! Lijep pozdrav, živjeli!

mikke musse kaže...

Svaka čast što si ono primijetio kod mene, oprosti za pičvajz, nije namjerno. Da nisi napisao, ne bih ni vidio tiraž, izgleda da sam imao jednu nulu više, mislim da je Jelenko rekao 8000 komada. Žurio sam jer sam morao predati post, a tek sada sam došao sa posla pa vidio, a sada sam sa tim ispravio još ponešto što nisam prije primijetio jer nisam post ni pročitao, nisam stigao. Post je inače trebao biti puno iscrpniji, ali vrijeme.... A za Salon sam tek zabrijao! Tvoj komentar sam kako si mi sugerirao nakon ispravki izbrisao, ali sada nemam nikakav Zimin komentar..... Što bi Pajo rekao - živijoooooo!
Nenad Barinić-mikke Musse

Z kaže...

Tnx.
Stiže novi komentar...

Frikkles kaže...

lajk

dzuka kaže...

to da je crs spao na niske grane je tuzna istina. a za mafest grijesis. da si koji put dosao dole mozda bi imao drugacije misljenje. mozda i ne bi, al to bi onda bilo temeljeno na iskustvu. ovako si samo maliciozan.
dani stripa u osijeku su ocito bili sjajni i nema potrebe da ih velicas pljuvanjem po drugima.

Z kaže...

Pričam ono što čujem, ne pljujem po nikom.
"Dole" nisam išao, nisu me ni obavještavali ni zvali, kao ni mnoge druge.

Frikkles kaže...

a di su koncerti

Anonimno kaže...

A thousand-li journey is started by taking the first step.


--------------
Kyoto University

Anonimno kaže...

You have to believe in yourself . That's the secret of success.

-----------------------------------