subota, 3. studenoga 2007.

IZ NAFTALINA - 2

ČAKAJ ME!
Ovaj film je zamišljen još osamdesetih, iz kojih je i pjesma Lačnog Franca. Nakon brojnih promjena završen je ratne 1992. Na drugim Danima hrvatskog filma dobija nagradu za najbolji animirani film, ali mu se onda gubi svaki trag, kao i producentskoj kući koja ga je proizvela. Nitko ga nije vidio 15 godina.
Nedavno je u nekom podrumu pronađena jedna kopija i pohranjena u Arhiv. Dali su mi presnimku.
Danas se obilježava Dan hrvatske animacije pa ga izvadih iz naftalina.



Za one koji ne prepoznaju autorske rukopise, na filmu su radili - Dražen Žarković, Josip Zanki, Miroslav Zubović, Magda Dulčić, Ninoslav Kunc.
Korišteni su i kadrovi Darka Perovića i Tatjane Sterle.
Željka Jordan potpisana je na špici ali ništa od njezinih 4o-tak sekundi koje je napravila za ovaj film nije uvršteno.
Napokon, Danijel Žeželj i Goran Parlov izašli su iz projekta u početnoj fazi jer su tada otišli u Italiju.

3 komentara:

Anonimno kaže...

prvi put ga vidim i unatoc konglomeratu stilova jako mi se svidja.opet sam misljenja da se pj esma i slika izvrsno;uklapinju.mozda mi se up ravo zbog te otkacenosti i bogatstva slikovnog,jezika kao i univerzalnosti svidja.

Anonimno kaže...

"To je priča o nekoj djevojčici koja se izgubila u nekom dvorcu, išla gore po stepenicama i odjednom se pojavilo neko svjetlo kad je ona sjela na stol."

Tako kaže moj sin nakon što je pregledao par kadrova od ovog super filma koji sam prvi put gledao u prepunoj areni, a Zima i ja smo se te godine upoznali, na zimu, u Lošinju uz gomilu super ljudi, emocija, mističnih vila i neraskidivih veza koje smo tamo zadali. Danas kad ga gledam, nakon skoro 15 godina mogu reći da je poprilično potrajalo. Još uvijek mislim da Zanki dominira, samo sam tada, mlad i neiskusan, bio iziritiran njegovim crtežima i stripovima.

Palci gore!!!

Anonimno kaže...

aha joj nisam citala dobro