srijeda, 21. svibnja 2008.

Cirkus

Deset dana prije početka Animafesta ispisna je finalna(?) verzija špice animiranog filma Fantastična odiseja doktora Zodijaka. Matija Pisačić započeo je rad na ovom filmu prije četiri godine, pa su u Hrvatskom filmskom savezu gotovo zaboravili na njega.
Na finalnoj verziji zvuka još uvijek se radi (u pauzama Bitangi i princeza), tako da je neizvjesno koja će verzija biti prikazana na festivalu.
Na sekvenci cirkusa radila je i Ana Horvat, a odličnu glazbu napravio je Veljko Zimonić, trenutno graditelj shoping centara diljem Slavonije.

Broj komentara: 7:

Anonimno kaže...

Započeo prije četiri godine??
Radio ukupno četiri tjedna ?
A ne traje ni 40 sekundi.

Težak je to posao ....

ANIMATION

Anonimno kaže...

Pardon sad sam ponovo po gledao
trajr 51 sek.
Po meni tu nema kraja
na početku trče noge bez glave ?
na kraju glava izlazi iz trupa
čini mi sr na krivu stranu ?
Pitam se pitam što je autor želio
reci

Z kaže...

Kao što piše, to je sekvenca iz filma. Nije cijeli film. To je film od 10 minuta. To je crtani film, možda zato noge bez glave i glava bez nogu. Ovo je samo preporuka.

Anonimno kaže...

moj omiljeni slikar je bio carinik

a sad slušam glazbu građevinara,
pa to je super ...

ako može stvoriti ovakvu muziku,
treba to raditi više ...
jer nas ovi što kod nas pišu glazbu navode da zazidamo uši.

Anonimno kaže...

Razmišljam o tome da se zaposlim u registraturi.
vz

Anonimno kaže...

Hrvatska je fenomen, većina radi ono što ne voli. Jedino se politicari zrtvuju pa vole svoj "rad".

Anonimno kaže...

predivno.podsjeca me na Veliku cirkus knjigu Lothara Meggendorfersa po boji i izrazu tj. stilu.zao mi je samo sto ne mogu uzivati u Veljkovoj muzici,jer mi je P.C.momentalno definitivno zanijemio...U svakom slucaju moji iskreni komplimenti gospodinu M.P.