ponedjeljak, 22. listopada 2007.

Sunce na Nilu

Izlasci
Kažu da je izlazak sunca najveličanstvenija stvar u Egiptu. Trebate ga vidjeti kako bi shvatili zašto je sunce bilo vrhunsko božanstvo starih egipćana.
Ok, lako ga je vidjet, naviješ sat da zvoni u 4... Malo teže ga je snimiti, a istinski dobro snimiti - nemoguća misija. Ovi snimci samo su podsjetnik na pravu stvar.
Prvi je snimljen između Aswana i Kom Omoba (oni dimnjaci i hram na kraju).
Drugi je na izlazu iz Luxora, na zapadnoj obali Nila. Imao sam veliku sreću (jer je snimano iz jurećeg vozila) da sam ulovio sunce između Memnonovih kolosa (fotoaparatom, ne kamerom).
Treći je također iz jurećeg vozila, u pustinji južno od Aswana, na cesti prema Abu Simbelu.



Zalasci
No, to je kič, svuda pa i na Nilu. Ali nigdje kao na Nilu.
Prvi, snimljen 2005. u Luxoru iz feluke, ujedno je prvi video kojim sam bio zadovoljan. Ima tu jedan beskrajno dugi kadar s višestrukim kretanjem (ljudi i životinje, brod sa kojeg se snima, švenkovi, zumovi...) bez mogučnosti za drugu priliku.
Drugi, dve godine kasnije, isto mjesto ali druga obala, snimili smo paralelno Matija i ja. Sad više ne razlikujem koje je čiji kadar, osim onih u kojim se i mi pojavljujemo.
Treći su zapravo tri zalaska u Aswanu i okolici (Philae, Elephantine). Fotke su moje, a glavninu videa je snimio habibi Matija Pisačić. Pjesma je s najnovijeg albuma Amr Diaba.
Četvrti - brane i ustave u gradu Esna

Broj komentara: 8:

Anonimno kaže...

zasto je zalazak nedostupan

Anonimno kaže...

aha evo ok je

Anonimno kaže...

yep! :) love both. samo mi se cini da je zalazak problematican malo pri otvaranju.

Anonimno kaže...

Stiže još jedan

Anonimno kaže...

divno, divno, divno! trebat ce mi dobar aparat za indoneziju... posudite? :)

Anonimno kaže...

Ovaj iz 2005. je ostao moj favorit. Ko štos reko, čini se neponovljivo.

Z kaže...

Je. Čekaš dvije godine na novu priliku, dođeš s dvije kamere i snimateljem ali nema vjetra i sunce zađe prije no što feluka uopće isplovi. A na mjestu gdje su bili klinci oko one vatre gradi se novi hotel...
Ali koga briga. Pratim malo statistiku - izlazak sunca u pustinji osim tebe još nitko nije pogledao

Anonimno kaže...

flamengo`s fly muzika keith,jarrett kelnski koncert bas mi je sjeo ruzicasti oblaci